Gezin!

Hey allemaal!

Het is nog maar twee dagen geleden dat ik een blog postte, over het feit dat ik van de site af was en dus misschien al een gastgezin had.

Ik had verwacht dat het nog wel even zou duren voor ik bericht kreeg, maar dat was niet helemaal het geval gelukkig! Dinsdag om ongeveer half 5 's middags ging de telefoon. Ik zag dat het een nummer was dat ik niet kende, en nam niet op, maar liet mijn vader dat doen. Ik had dat natuurlijk nooit gedaan als ik had geweten dat dat Mieke van Travel Active zou zijn!

'Ik heb goed nieuws, we hebben een plekje voor je'

Natuurlijk was ik gelijk weer helemaal over the moon. Mieke en ik hebben een tijdje gesproken over het gezin, waar ik zou gaan wonen en over de school. Na het telefoontje liep ik met een big smile van hier tot Tokyo naar beneden om de telefoon terug te zetten en werd metten overdonderd met vragen van m'n moeder en broertje. Ik heb het een en ander verteld, maar wou er pas verder op in gaan als mijn vader weer in de buurt was en ik had dus de tijd om de mail van Mieke even rustig door te lezen.

Ik ga naar Minneapolis, Minnesota! Helemaal geweldig! En ook nog eens een gigantische stad! Dat had ik helemaal niet verwacht. Er zijn wel 400.000 inwoners!! Dat is wel wat anders dan de amper 70.000 inwoners van Gouda!

Ik ga wonen bij de familie Hauck, Met een meisje van 9, Savana, een jongen van 11, Cameron en Amanda en Joe zijn mijn gastouders. Ze klinken echt super leuk, en we hebben best veel gemeen. Ik heb diezelfde avond een mail gestuurd om de familie te bedanken en om meer over ze te leren.

Vanochtend (17 december '14) had ik al een reactie terug en ook zij zijn super enthousiast! Ze hebben dit nog nooit eerder gedaan, maar toen ze mijn profiel zagen wilde ze metten hosten. Dat is natuurlijk super leuk om te horen!

Amanda, mijn host moeder werkt als community representative voor Ayusa dus dat is wel grappig! Joe werkt als taxi chauffeur voor gehandicapten en is veel aan het werk.

Ik zal naar de Patric Henry High School gaan, die maar een mile van het huis vandaan is!

Ik heb er heel erg veel zin in, het klinkt allemaal zo leuk! Ugh nu kan ik al helemaal niet meer wachten. Waar koop ik een tijdmachine?

Ik zal waarschijnlijk voorlopig niet echt updaten, aangezien er niet heel veel nieuws meer gaat gebeuren de komende maanden. Maar ik laat het metten weten als er wel iets gebeurd!

Signing out,

Karianne

Reacties

Reacties

Theo de Bruin

Ha Karianne. Leuk om te lezen hoe enthousiast je bent! Al een tijdmachine gekocht? Voor je het weet ga je in de USA naar school. Succes bij alle voorbereidingen.

Meghan

Hoi Karianne!

Ik kwam via via op jouw reis mee blog en las dat je naar Minnesota gaat! Hartstikke gaaf, ik ben zelf met TA ook naar Minnesota geweest en zat 15 minuten van Minneapolis af, mocht je vragen hebben of willen kletsen over Minnesota, mail mij dan maar eens een keer :) ( me.muller@outlook.com)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active