Gezin

Hey allemaal,

Ik heb van een aantal mensen vragen gehad over hoe het is om in een amerikaans gezin te leven en ik heb daar nog niet echt antwoord op gegeven. De reden dat ik niet echt over mijn gastgezin schreef is omdat ik al een tijdje weet dat ik naar een ander gezin zou gaan, anders had ik dat in mijn vorige blog gedaan. Ik ben woensdag 28 October naar een nieuw gastgezin gegaan en ik zal hier de rest van mijn jaar doorbrengen.

De reden achter de verhuizing is niet echt leuk, en ik ga er niet te veel over zeggen, maar het gastgezin heeft wat slecht nieuws ontvangen en ze wilde niet dat ik een slechte ervaaring zou hebben. 1 ding is wel belangrijk, we zijn 'In good terms' 'gescheiden' en het is dus nog goed tussen het oude gastgezin en mij.

Ik woon nu 15 minuten van mijn school vandaan, aan de andere kant van waar ik eerst woonde. Mijn gastgezin bestaat uit een moeder, Ann, een vader, Kory, een Zoon, Duncan, een Dochter, Ellie (of Eleanor maar iedereen noemt haar Ellie) en noch een dochter, Emma, maar deze woont niet meer thuis en woont op de college campus van University of Minnesota.

Ik moet natuurlijk nog even zien hoe het hier allemaal gaat, maar ik kan jullie al wel het een en ander vertellen.

De familie woont in een vrij groot huis, naast de kerk waar Kory de priester van is. Ik denk dat na het woord priester veel mensen denken dat het huis dan wel vol zal hangen met christelijke beeldjes en dat het dan heel streng is hier, maar nee. Het is heel relaxed en dingen als 'what the heck' worden hier gewoon gezecht. Ik heb een grote kamer voor mezelf, die van Emma is geweest, maar die woont hier dus niet meer. M'n bed is echt ontzettend comfy by the way,

woensdag avond was er een youth group halloween party in de kerk en ik ben hier met mijn host zussen, broertje en vrienden van Emma heen geweest. Het was erg leuk om dat te doen. Er was een pumkin carving wedstrijd en Ellie en ik hadden natuurlijk (niet) gewonnen haha. verder was er een costuum wedstrijd en mr. Baymax (vanBig Hero 6) had gewonnen. Na dit hebik een spel geleerdgenaamt BodyBody. Alle lichten gaan uit in de kerk behalve een paarvan die flikker lichtjes. er zijn 4 maffia's die in het donker mensen moeten dood maken. iedereen loopt door de kerk en als je een 'body' vind roep je BODY BODY door de kerk. iedereen verzamelt zichrondom het lijk (hehe) endan moet je stemmen op wie je denkt dat de moordenaar is.

Verder weet ik nog niet heelveel te vertellen over het gezin, maar ik zal daar zeker meer opingaan in mijn volgende blog.

Dat is alles voor nu

Smile

XOXO

Karianne

Reacties

Reacties

peter

De eerste ervaringen in het nieuwe gezin zijn dus goed. Dat is fijn om te horen! Ook leuk dat je overal aan meedoet en 'pakt' wat er op je pad komt! Veel plezier maar weer!

oma

Hi, fijn dat je al de tijd hebt gevonden om ons iets meer te laten weten over het nieuwe gezin.En ook nu alweer meteen actief met weer heel andere dingen.Dat lijk in de kerk wel een beetje bizar spel? Hoop dat je je daar snel thuisvoelt en leuke contacten hebt met de kinderen.Een eigen en grote kamer ook wel fijn denk ik zo.Veel succes op je verdere pad.Blijf het heel knap vinden dat je je kunt redden daar.dikke knuffel oma

Mama

Wat ben je snel met je blog! Fijn te lezen wat zo de eerste dingen zijn die je met het nieuwe gezin doet. Je maakt wel heel wat mee zo! Ik ben benieuwd naar het gastgezin (uiteraard!) en ik hoop dat we van het weekend kunnen Skypen om kennis met hen te maken! Zet 'm op meid, ik ben trots op je????

an

Bedankt voor je mail,wat maak jij veel mee zeg.Ben benieuwd naar je volgende mail.Lieve groet An.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active