Kleine update :)

Hey allemaal!

Zoals aan de titel te zien, zal dit een kleine update zijn. Klein, maar voor mij heel leuk!

Op 22 Oktober kreeg ik een mail van TA met een laatste vraagje voor het pakket. Die heb ik meteen beantwoord. Ik vond het fijn iets te horen van ze aangezien ik al een tijd niets meer had gehoord. Later die dag kreeg ik een mailtje dat ze het erbij hadden gestopt en ze hadden verteld dat ze nog die week het pakket op wilde gaan sturen. Ze zouden mij e-mailen als het zover zou zijn. Nadat ik vervolgens 5 dagen niets meer had gehoord heb ik vandaag (27 Oktober) een mailtje gestuurd met de vraag of alles wel goed was. Vrijwel direct een reactie gehad. Het bleek dat het pakket de 22e al meteen was opgestuurd, en de mail nooit bij mij is aangekomen. Maargoed, nu dus toch weer super blij dat het pakket al in Amerika is!

Nu afwachten, het zal nog wel even gaan duren voordat ze in Amerika klaar zijn met het pakket.

Zoals ik al zei, het is een kleine update maar deze brengt het avontuur wel steeds dichterbij!

Ik zal weer een blog posten als ik meer weet!

Yours Truly,

Karianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active