Geplaatst?

Hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets heb geschreven, maar hier een update.
Een aantal andere meiden en ik zitten in een groeps app nu, we zijn met z'n 8e en zijn allemaal high-school gangers. :)We hopen snel een keer iets af te spreken, Maar dat blijkt lastig. Tot nu toe is er nog geen datum dat wel allemaal kunnen helaas, maar we geven niet op!
Op maandag 15 December om 12:00 uur krijg ik een app van Mandy, "Karianne! Je staat niet meer op de site." En mijn reactie was misschien zoals te verwachten 'along the lines of' HOLY POEP. Maar serieus, gelukkigste meid op aarde natuurlijk. Dit betekend dat ik een potentieel gezin heb en ik misschien al snel word geplaatst! Ahhhh!
Nu zit ik te wachten op bericht van TA dat ik inderdaad geplaatst ben en dan ben ik zo benieuwd naar het gezin! En waar kom ik dan terecht? Natuurlijk zijn dit altijd al vragen geweest, maar nu komt het toch echt wel heel dichtbij! Ik ben echt super happy! Mn dag begon niet al te best,
Maar dit nieuws maakt alles weer goed! Ugh ben echt super blij!
Ik zal zo snel ik meer hoor weer updaten!
Signing out,
Karianne :)

Reacties

Reacties

oma

Hi Karianne, net je berichtje gelezen.Fijn dat het pakket naar Amerika
Is.Was je daarom wat somber en nukkig.Hoop ook dat je snel gekozen wordt. Dan kun je je weer beter concentreren he?
Veel liefs en duimen maar. Oma

Karianne

Hey oma,
Nee het pakket was allang naar amerika:) ik was vanales kwijt en had me verslapen, daarom boos:/ maar nu ben ik misschien al gekozen dus super blij natuurlijk!

Mam

Aaarghhhhhh....! Heel mooi als het inderdaad zo is dat je een gastgezin hebt maar ik vind het wel heel eng worden nu....????????????
Maar voor jou ben ik natuurlijk super blij!????

oma

Lieve Karianne, van harte gefeliciteerd met je plaatsing.Wat een geweldig bericht, daar krijg je vleugels van he? Het wordt nu werkelijkheid. Gelukkig nog even tijd om je er op voor te bereiden.Ik vind het duper voor je en hoop dat wat je ervan verwacht uit gaat komen.succes op wat komen gaat. Oma????

oma

Duper moet natuurlijk super zijn???? so sorry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active