Blowing off steam

En toen was het weer een van die dagen waarop je niet kan wachten tot je eindelijk in het vliegtuig mag stappen om aan het avontuur te beginnen. Maar natuurlijk duurt dat nog zo'n 6 maanden. Het is lastig hoor... Ik ben super blij en heb super veel geluk dat ik al een gastgezin heb, er zijn nog een hele boel meiden en jongens die nog maar moeten afwachten of ze wel een gastgezin krijgen. Maar toch ben je op een of andere manier meer bezig met het hele gebeuren als je nog in afwachting bent van een gezin, dan als je deze al hebt. Ik zou graag met het gezin mailen en skypen, maar dat vind ik ook zo raar aangezien daar al een exchange student uit maleisie zit nu. Jah dat moest ik gewoon even kwijt geloof ik... Haha nouja
Uhm voor de genen die dit nog niet weten.., je kunt je e-mail adress invullen in het veld aan de rechterkant van deze text. Dan krijg je elke keer als ik iets post een mailtje :-)
Tot laterr!
Signing out, Karianne

Reacties

Reacties

oma

Lieve Karianne,
Ja wachten duurt lang he? Eerst maar concentreren op je examen.Je kunt natuurlijk best een mailtje sturen.B .v hoe de winter verloopt.Volgens mij is er heel veel sneeuw gevallen.Hier al bijna lente hoewel vandaag een stevige wind.veel succes met afwachten.????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active