It is Reality

Hey iedereen!


Donderdag 11 juni was een dag waar veel vanaf hing. Ik kreeg op deze dag tehoren of ik was geslaagd voor mijn examen. En als ik niet zou slagen, dan was ook amerika niet door gegaan. Maar thank the lord, om tien voor half drie werd ik dan eindelijk gebeld door mijn mentor. "Nou, ik mag je wel feliciteren. Je bent geslaagd!"


En dan weet je zeker dat je echt aan je exchange mag beginnen. Dan dringt het toch echt tot je door dat je over niet al te lange tijd op het vliegtuig stapt en aan een nieuw leven begint. Man dat is een goed gevoel zeg! Het is nu dan ook extreem moeilijk om te wachten. Ik heb er zo veel zin in!!

De zaterdag ervoor, 6 juni, was de laatste Travel Active bijeenkomst voor vertrek. Dit was dan ook de voorbereidings bijeenkomst waar wij als studenten (en ouders) nog wat 'last minute' info kregen. Dit was een behoorlijke zit! Veel van de informatie die we kregen was herhaling, maar des al niet temin, was het toch leuk en informatief. Ook was er iemand van Ayusa overgevlogen vanuit amerika die ons nog het een en ander heeft verteld.

Daarna kregen we onze goodiebags met ons bekende I <3 HS shirt. Ook zat er een kofferriem bij, een hoesje voor je paspoort en pasjes, en nog wat papierwerk.

Toen was er nog een foto momentje, waar wij, als studenten met z'n alle (91!) op de foto zijn geweest met onze shirtjes. De fotos kan vinden in de foto serie 'TA bijeenkomst'.

Na de foto konden we nog praten met oud studenten en daar heb ik goed gebruik van gemaakt. Ruim anderhalf uur heb ik met een meisje zitten praten die in 2012 - 2013 in Arizona is geweest. Het was erg leuk om met haar gesproken te hebben!


Het was en erg leuke dag!


Over 57 dagen is het voor mij zover. Dan vlieg ik naar New York.

Over 60 dagen dan zit ik in mijn nieuwe huis met mijn nieuwe familie.

Ik heb er zin in!

Signing out,

Karianne

Reacties

Reacties

oma

Lieve Karianne, ja een diploma op zak met schitterende cijfers.Dus de weg naar Minnesota ligt voor je open.Het komt nu heel snel dichtbij.Nog even met papa mama en Ian op vakantie en dan....ik wens je een fantastische tijd in Amerika.En hoop je af en toe op skype te kunnen zien.Heel veel succes ook op je school en veel plezier met je gastgezin.????

Laura

hee ka,
Je verdiend het om nu eindelijk je droom waar te kunnen maken! Ik ga je natuurlijk wel missen, maar tegenwoordig kunnen we gewoon Skypen. ik zou vooral je humor en gepraat missen maar waarschijnlijk gaan Wij super lang Skypen. ik wens je alvast heel veel plezier en succes in Amerika. Maar voor die tijd spreken we elkaar nog.

,Laura

An Druijve

Lieve nicht van me, je doet het toch maar even! Ben hartstikke trots op je!
Geniet van je-nieuwe leven- heb een fijne tijd en denk af en toe ook nog eens aan die arme achterblijvers.
Hoop je te volgen op de Blog, have a good time overthere!

Dimitri en Tessa

Hi Karianne,
Wat leuk dat je een blog gaat bijhouden! Wij zullen proberen je avonturen in de VS te blijven volgen. In elk geval alvast een goede reis en heel veel plezier gewenst! Als het even lukt zijn wij in augustus van de partij om je "uit te zwaaien" :)

Groetjes,
Dimitri en Tessa

Peter

Ja, leuk hoor... voor jou! ;-)

Ik hoop wel dat je regelmatig je blog bijhoudt, want ik wil wel precies weten hoe het je daar vergaat!
Minimaal iedere maand een blog met heel veel informatie en wat foto's!

Het aftellen gaat door...

Mary

Ik ga je volgen leuk om je verhalen te lezen

oma

Lieve Karianne,
ja alles lijkt nu klaar voor vertrek.Inmiddels nog maar 13 dagen te gaan.Spannend.Nog even genieten van Italy.zie je binnenkort, lfs oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active